36 dolog, amit a nyáron csináltam és imádtam!
Új projektbe kezdtem! Nem csak gasztro. Ha van kedved kövesd, csatlakozz!

Tele van a pince és a padlás is ilyen időszakos, évszakhoz, és minden egyébhez köthető sablonos gyűjtésekkel: csináld ezt, tedd meg azt, menj el ide, ki ne hagyd...! Akad itt olyan, aki valamelyiket is végigcsinálta? Mondjuk ötleteket lehet meríteni belőle, de ne már más mondja meg, hogy mi az ami nekem kell...

melinyara.png

Június közepe van és bevallom töredelmesen, nem áll túl jól a szénám. Így megfogadtam, hogy elkezdem leírni a saját boldogság listámat. Azért, hogy még jobban figyeljek a jelenemre, megragadva a pillanatban rejlő ezernyi csodát, mert nem akarom hagyni, hogy az idő állandóan gyorsabban rohanjon nálam! A jót olyan hamar elfelejti az ember, pikk-pakk átsiklik látszólag nem, de amúgy meg igenis fontos dolgokon és remek lesz nekem is visszanézni, visszaemlékezni a nyaramra ilyen megközelítésből is. Hogy ne csak a rossz dolgok vésődjenek mélyen belém. Hanem az apró hétköznapi dolgok is, amik örömet okoztak.

Dolgok, amiket már régóta halogattam. Dolgok, amiket vártam és dolgok, amikre egyáltalán nem számítottam. Tehát jöjjenek a dolgok, amiket szerettem ezen a nyáron:
A lista folyamatosan bővül! Biztos akad majd olyan, amiből lesz különálló bejegyzés is. És azért 36, mert 36 éves leszek idén és mert:csak. :)

 36/1 

Meglátogattam a nagyit. Amikor tehetem, elmegyek hozzá apummal. Szeretem az ottani nyugalmat, és szeretem a hamisíthatatlan nagyi főztjét. Fontosak nekem ezek az alkalmak: megiszunk közösen egy kávét, közben sztorizgat nekünk a lakóház ügyes bajos dolgairól. Szeretnék én is 87 éves koromban ilyen rendben lenni. Sok-sok finomságot tőle tanultam meg és az ő receptjei alapján készítek. Ha teheted, és élnek még a nagyszüleid, látogasd meg Te is őket! Még sok boldog évet Neked drága nagymamám!

nagyival.png

 36/2  

Aranylakodalom volt a mi utcánkban, amire igazi lagzis sütit sütöttem. Receptért kattints ide

melinyara_2.png

 36/3  

Sosem foglak, sosem akarlak elfelejteni. Ma lenne a 15. Születésnapod. Mindig velem leszel és a szívemben örökké élsz tovább. <3  Köszönöm SamSara Tattoo – itt: Wonderland Tattoo

benji_tattoo_1.png

 36/4  

Az olaszországi nyaralásomon beszerzett finomságok, részben ebből készült a paradicsomos bruschetta is :)

szuvenyirek.png

 36/5 

A sütés után az olvasás a másik legkedvesebb elfoglaltságom. Imádom az új könyvek illatát és bárhol el tudok merülni egy izgalmas történetben. Olvassatok Ti is, nyáron talán több idő jut rá. Nálam ők vannak most soron:

konyvek.png

 36/6 

Végre megkóstoltam az Espresso tonicot!  Frissít és hűsít, torokfájósaknak azért csak óvatosan :) 

36_2f6_espresso_tonic.png

 36/7 

Anyu Szülinapi APEROL tortája

36_2f7_aperol_torta_1.png

 36/8 

Megsütöttem életem első kenyerééét! :) És ráadásul kifogástalanul finom lett! :D A blogon megtaláljátok a receptjét >>> Kezdők kenyere

36_2f8_kenyer.png

 36/9 

A nyár legjobban várt koncertje! LP élőben is fantasztikus, szuper buli volt!

lp_koncert.png

 36/10

Nincsen nyár Balcsi nélkül! Annyira de annyira imádok itt mindent: az illatokat, a fényeket, a hangokat és ízeket! A balatoni naplementéket pedig egyszerűen lehetetlenség megunni  <3

balcsinyar.png

36/11

The Big Fish. Kifogtam életem első halát! Mondjuk a horgászás sem lesz a kedvenc hobbim. :D A kép címe: Hogyan halj éhen kezdő horgászként? Azért jó móka volt :)

horgaszas.png

 36/12

Mozi a (hulló)csillagos augusztusi ég alatt. Nyár végére csak összejött egy szuper barátnős KERTmozizás. :)

szabadteri_mozi.png

36/13

Nem kedvelem, ha fotóznak. De Kovács JuJu Photography mérhetetlen kedvességével, türelemével és szakértelmével olyan portré képek készültek rólam, amivel igencsak meg vagyok elégedve! Tükrözik a személyiségemet, egyéniségemet, azt a nőt láttam viszont, aki jelenleg vagyok. És végre meg tudom mutatni nektek az új, rövid frizurámat is! :)

melcsiuj.png

36/14

Kemény munkával töltött forró nyári hetek alatti tervezés, intézés, szervezés és tárgyalások eredményeképpen végre összeállt az Őszi Gasztroblogger Fesztivál, juhéjjj! Ismét nagy szeretettel szerveztem a gasztrobloggereknek, remélem sokukkal találkozunk majd szeptember 28-án! 

facebook-event-cover-2018-osz-gasztroblogger-fesztival.png

36/15

Az Őszi Gasztroblogger Fesztivál Közönségtalálkozóján pedig a gasztrobloggerek követői és rajongói találkozhatnak majd kedvenc bloggereikkel. Lesz Tombola, gasztrokvíz és kerekasztal beszélgetés, én már nagyon várom :)

facebook-event-cover-2018-osz-kozonseg-gasztroblogger-fesztival.png

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrotherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr5914051704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Facebookon is!

gastrotherapy

Miskey Melinda vagyok, gasztroblogger, gasztro tartalomgyártó. Mottóm: Élvezettel készíteni, élvezettel enni! Sütök, főzök, kipróbálok, kísérletezek, tesztelek, utazom, eszem, szervezek, fotózok és írok. Nemcsak ízeket kevergetek szívvel-lélekkel, hanem közösséget is. Igyekszem felkavarni az állóvizet, odavonzani az embereket a sütés és főzés öröme, az étkezés szeretete köré. A gasztronómia világa olyan, mint egy csodálatos sziget, fedezzük fel együtt rejtett kincseit!

süti beállítások módosítása