Vajon melyik receptet választottam antrénak?

- Kíváncsi vagy rá, hogy melyik volt az a recept, amit először sütöttem meg egyedül?

- Amivel olyan nagy sikert arattam, hogy azóta is tart a lelkesedésem a sütés iránt?

- Ami akkora pozitív töltetet adott, hogy úgy döntöttem, ez a recept az, ami a legmegfelelőbb és a legméltóbb arra, hogy elindítsam vele a Gastrotherapy-t?

 
* Légiesen könnyű, ínycsiklandozóan finom sütemény, 
* Elronthatatlan, így kezdőknek is tökéletes 
* Gyorsan elkészül és ízlés szerint variálható


Kövesd a Facebookon a Gastrotherapy és az Insagramon a gastrotherapym oldalaimat, hogy biztosan ne maradj le róla!

M

elso.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrotherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr4913734242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Facebookon is!

gastrotherapy

Miskey Melinda vagyok, gasztroblogger, gasztro tartalomgyártó. Mottóm: Élvezettel készíteni, élvezettel enni! Sütök, főzök, kipróbálok, kísérletezek, tesztelek, utazom, eszem, szervezek, fotózok és írok. Nemcsak ízeket kevergetek szívvel-lélekkel, hanem közösséget is. Igyekszem felkavarni az állóvizet, odavonzani az embereket a sütés és főzés öröme, az étkezés szeretete köré. A gasztronómia világa olyan, mint egy csodálatos sziget, fedezzük fel együtt rejtett kincseit!

süti beállítások módosítása