Ismerd meg a kiváló és környezetbarát termékek jelölésére használt védjegyeket!

A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy eredettanúsító védjegyével segítse a hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, és ezzel is növelje a magyar termékek iránti keresletet. Mára több mint 170 cég mintegy 4000 terméke és szolgáltatása viseli a Magyar Termék védjegyek valamelyikét. Az elmúlt évtizedben a legismertebb és legelismertebb hazai eredetet igazoló védjegyrendszerré vált, ahol független szakértői vizsgálat tanúsítja a termékek eredetét és megbízhatóságát.

magyar_termek_uj_vedjegyek_1.png

magyar_termek_uj_vedjegyek_2.png

A cég a fogyasztói és gyártói igényeknek eleget téve olyan új védjegyeket hozott létre, amelyek független tanúsítás alapján megbízhatóan igazolják a hazai termékek kiválóságát és környezetbarát tulajdonságait. A magyarországi gyártók számára már elnyerhető a két új védjegy: a Kiváló Termék és az ÖKOlogikus jelölés.

Benedek Eszter ügyvezető a héten tartott sajtótájékoztatón elmondta, a piaci szereplők szeretnék minél jobban kiemelni a termékeiket a kínálatból, a vásárlóknak pedig szükségük van olyan jelölésekre, amelyek hitelesen eligazítják őket az áruk tulajdonságairól.

  • A Kiváló Termék védjegy célja azoknak a hazai termékeknek a megkülönböztetése, amelyek minőségi tulajdonságaikkal kiemelkednek a termékkínálatból.
  • Az ÖKOlogikus védjegy célja azoknak a hazai termékeknek a megjelölése, amelyek környezetbarát tulajdonságaikkal kiemelkednek a termékkínálatból, támogatják a fenntartható fogyasztást és erősítik a környezettudatosságot.

A Kiváló Terméknél tehát egyszerre vizsgálják a termék minőségét és a gyártó megfelelőségét, az ÖKOlogikus védjegynél pedig komplexen értékelik a terméket, valamint annak csomagolását és gyártását, továbbá az előállító szervezet környezetbarát jellegét, fenntartható működését.

uj_magyar_vedjegyek.png

A két új védjegyet élelmiszerek és más termékek egyaránt megszerezhetik. Ezekre bármely magyarországi gyártó pályázhat, amelynek a terméke megfelel a Magyar Termék védjegyek alapkövetelményeinek. Ez tehát azt jelenti, hogy az új védjegyek a vásárlók számára azt is igazolják egyben, hogy a terméket itthon gyártották. Az új védjegyek a vásárlók számára megbízható információt adnak arról, melyek a kiváló, illetve környezetbarát termékek a bolti kínálatban.

magyar_termek_uj_vedjegyek_3.png

A két védjegy terméktanúsításai már folynak, és kettő közülük le is zárult. Ezek alapján a Naturland lábápoló spray-je lett az első, amely viselheti a Kiváló Termék védjegyet. Az ÖKOlogikus jelölést pedig a Magyar Piszke Papír Kft. teheti fel elsőként a műanyagmentesen, papírdobozba csomagolt Crepto toalett papírjára.
magyar_termek_uj_vedjegyek.png

magyar_termek_uj_vedjegyek_4.png

Ha tetszett ez a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod. Kövesd a blogot, hogy ne maradj le az új tartalmakról sem!  Várlak a Facebookon és az Instagram oldalamon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://gastrotherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr10015175864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Facebookon is!

gastrotherapy

Miskey Melinda vagyok, gasztroblogger, gasztro tartalomgyártó. Mottóm: Élvezettel készíteni, élvezettel enni! Sütök, főzök, kipróbálok, kísérletezek, tesztelek, utazom, eszem, szervezek, fotózok és írok. Nemcsak ízeket kevergetek szívvel-lélekkel, hanem közösséget is. Igyekszem felkavarni az állóvizet, odavonzani az embereket a sütés és főzés öröme, az étkezés szeretete köré. A gasztronómia világa olyan, mint egy csodálatos sziget, fedezzük fel együtt rejtett kincseit!

süti beállítások módosítása